28 okt. 2012

Söndag

Hejsan på er!

Hoppas ni haft en bra helg. Min har varit toppen. Nästan lite ledsen över att den är slut men de kommer ju nya. Gårdagen var iaf rolig. Träffade några hos Andreas. Vid halv sju ungefär drog vi till bowlingen och bowla en timma, men sjukt vad tiden gick fort alltså! Vi drog sedan tillbaka till Andreas, dock mellanlanda jag och sofie hos mig för att hämta mer dricka. Sen så drog vi ut. Ångrar mig lite idag eftersom det är så onödiga pengar tycker jag. Lägger det hellre på saker som jag vill ha och kan använda men men.

Vakna iaf rätt skapligt idag ändå med tanke på att jag kom hem rätt sent. Gick till affären och handla lite bröd och ägg, inga bakis-chips här inte. Annars som sagt har ja inte gjort så mycket. Målat naglarna med nya lacket som jag kommer visa sen, sjuuukt snyggt!! Har även druckigt min vikt i äppel juice, tror kroppen är aningen törstig haha.

Imorgon blir det att vara barnvakt en stund på kvällen sen tagga inför ny kursstart på tisdag. Så nu tänkte ja spela lite sims.

Ha en fortsatt bra dag!
Kram



 Bjuder även på en bild från när jag och Sabina sätter upp spegeln och lamprona.. Händig jag ser ut haha.

1 kommentar: