1 okt. 2012

Dagen!

Så har kvällen kommit. Ligger just nu halvt framför simpsons och halvt framför datorn. Har inte pysslat med allt för mycket idag. Huvudvärken försvann ganska skapligt som tur va, framåt lunch.. kanske var pga panodilen och c-vitaminen jag åt till frulle eller vilan.
Fick senare lite träning gjord med. Sista gången på level 2 för framsida, nästa gång går jag upp en nivå, spännande!

Efter det har jag inte gjort allt för mycket, slappat lite och inför simpsons börja så gjorde jag mig en god härlig smoothie!
Nu blir det att fortsätta ta de lugnt så jag kan somna tidigt. Imorgon blir det morgonpw innan jag ska träffa gruppen för grupparbete!

ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram

3 kommentarer:

  1. Ja det blev rätt mycket innan, men nu är vi så stora så vi syskon köper bara till varandra när vi fyller jämt :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar presenter, men då skall det vara sånt jag verkligen önskat mig, annars är det trist. Och ju äldre man blir ju mer har man som man redan vill ha, blir svårt och önska sig saker :)

    SvaraRadera