2 okt. 2012

Dagen som gått

NY UPPDATERING!
Dagen gick bra idag. Vi kom igång och kom en bit på de första grupparbetet. Va kvar till ungefär 14.30 innan vi kände oss klara för dagen. Vi bestämde även att vi skulle ses imorgon innan VFU-seminariet och på fredag här i linköping så vi blir nog klara med skiten =D
Blir pluggeliplugg hela veckan lång. Skola imorgon 9-15, skola torsdag mellan 8-15 eller 8-17, kommer inte riktigt ihåg om vi bestämde grupparbete då eller ej.. och Fredag får jag lite sovmorgon för då möts vi 10 vid bibblan.
Så måste man börja skriva på examinationsuppgift 2 med vid sidan av.. och direkt när vi är klara med examinationsuppgift 3 så äre pang på uppgift 4. Inte en lugn stund inte!

Just nu håller jag på och målar naglarna och gör matlåda inför imorgon! Kvällsmys på hög nivå!
Hann även med ett tufft och härligt träningspass som avslutades med en ansiktsmask och sång innan jag duschade.

Det var min dag det!
Hoppas ni haft en bra dag!
Nu får har ni hade så bra och så är jag snäll och bjuder på lite bilder ;-)
Kram!


1 kommentar:

  1. Sv: Tackar! Haha, tycker det ser sjukt komiskt ut xD Ena ögat ser gigantiskt ut liksom :p

    Jaa, rouget är riktigt fint! :D

    Men äre inte det nagellacket du också har? :D Coral? Tror jag såg det hos dig och det var därför jag köpte det typ, för det var så fint :D

    SvaraRadera