14 okt. 2012

Söndag

God förmiddag på er!

Hoppas ni har haft en trevlig helg. De har jag. Träffade Fija som sagt igår och såg lite på film och pratade massor. Pratade även om nästa lördag då vi och dom som vill ska gå ut för att fira mig :) Kommer bli kanon!
Kom ändå hem rätt skapligt igår, redan vid 23 tror jag och somnade väl strax efter 24. Vilket bidrog till att ja vakna rätt skapligt för att vara helt ledig idag med. Fija sa t.o.m gå och lägg dig haha.

Har iaf precis tränat sista konditionsdelen på nivå 1 med Jillian. Tänkte även senare om allt går som planerat köra nivå 3, alltså dvd 6 med Jillian, styrka bak. Har härlig träningsverk sen framsidedelen igår, me like!

Nej nu blir det att slänga i sig en härlig god lunch!
Ha en fortsatt bra söndag!
Kram

Såhär härligt röd är jag i huvudet efter träningen.. dock är inte bilden från idag ;D

1 kommentar:

  1. Jag är inte heller bra på innebandy, men det är ju mer för att det är kul :)

    Om jag lyckats med något hör jag av mig =)

    SvaraRadera