22 okt. 2012

Måndag

Usch vad icke-fitforfight jag är idag med ha ha! Har kommit till de stadie då jag nästan mår värre dagen efter dagen efter jämt, dont like it very much! Får bli lite lugnt nu fram över. Satsa på träningen oså istället!

Idag är det iaf skola som gäller. Börjar 9 med en verkstad till 12. Sen blir det grupparbete på eftermiddagen. Planschen är det som är kvar att fixa på examination 4 sen är vi redo för redovisningen på torsdagen. Otroligt skönt att kursen för min grupp tar slut på torsdagen, för då har man en ledig fredag, denna vecka också. Har dock lagt in jobb den dagen, hoppas bara jag blir bokad!

Annars blir det inte mycket mer idag faktiskt. Vet ju inte riktigt när vi blir klara med grupparbetet så.

Hann även måla naglarna idag, och det fick bli ett av de 5 lack jag fick, nämligen de jag fick av Sofie. Lacket är från Isadora, 746 Silk Road heter det. Sjuuukt snyggt!!



Nej nu blir det att föna håret lite! 
ha en bra dag!
Kram

1 kommentar: