27 okt. 2012

Lördag..

Så var redan lördagen kommit. Fortfarande skrämmande hur fort dagarna verkligen går!  Efter de inlägg jag skrev igår tog ja det mest lugnt innan jag mötte upp Fija vid ca 20. Vi åt lite sen gick vi till bion. Den va bra faktiskt, aningen wierd ibland men det passar ju oss hah!

Idag vakna jag exakt samma tid som Sofie såg ja eftersom hon skickade sitt sovdiagram, lite coolt sådär. Har satt på mig lite foundation och är redo för att dra mig mot priso för att handla lite. Dock öppnar de inte förrän 9 så ännu behöver ja inte dra. Efter det blir det hem och duscha, ska möta upp Sofie och gå en vända på stan för att sedan dra bort till en klasskompis. Där blir det lite fördricka och umgås för att sedan röra oss mot bowlingen. Kommer nog bli en trevlig kväll tror jag!

Hoppas ni får en lika trevlig kväll!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar