4 okt. 2012

Torsdag

Alltså varfasen tar dagarna vägen? Det går bara snabbare och snabbare, vi är redan inne på torsdag, vilket betyder 1 dag kvar till helg. Ska på lördag faktiskt träffa Sandra, ska bli jätte skoj då vi inte setts på ja nån månad faktiskt! Fija skulle hängt med först men nu ska hon inte det.

Gårdagen gick bra. Hade grupparbete och har kommit rätt långt nu. Efter lunchen hade vi VFU-seminarium. Gick väl sisodär, inte pga att ja inte var förberedd eller så utan att jag sedan tisdags kväll (2/10) har varit hes. Så fick ju pressa fram rösten. Har väl till idag blivit värre och sämre. Värre för rösten är lite bättre men värre för jag får ta i mer för att få fram något haha. Även kom idag lite täpthet när ja vaknade samt lite hosta då och då. Känns mindre kul!

Nu ska jag snart käka frukost, ska gå mot rese om mindre än en timma så att.
Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare!
Kram

2 kommentarer:

  1. ah jaha, ja men då så. trodde den väckte en lite hur som haha... :) Vad heter appen?

    SvaraRadera
  2. Hej hej! jag har använt NYX - shine killer varje dag sedan jag fick den! Gillar den skarpt :)

    kram

    SvaraRadera