16 sep. 2012

Fredags

Nu har vi kommit till helgens första dag, nämligen fredag. Dock skrev ja ju igår vad jag gjorde och senare idag kommer även ett inlägg om dagens aktiviteter.

Fredags, hade praktik då. Började 8 och slutade 15. Dagen gick fort och jag har fått så himla vettig handledare. Hon ser mig verkligen och vill att jag ska få ut så mycket av henne jag bara kan samt lära mig massor så himla nöjd! Lite skillnad mot förra där jag tror att min handledare knappt sa något till mig och när ja försökte få lite respons av henne blev de ett svar som "Ja sånt har jag med gjort hemma".. Men men de var väl en erfarenhet i sig med!

När dagen var slut där åkte jag hemåt men hade fått ett sms som sa att jag skulle hämta ut ett paket. Och paketet var från en tävling jag hade ställt upp i på facebook och vunnit, lite kul faktiskt! Detta stod i mailet.

Grattis du är en av vinnarna som skall få ett gratis prova på paket Celsius hemskickat.
Om du skickar ditt namn, adress och mobilnummer till - - - för avisering så skickar vi det snarast till dig.
Givetvis så uppskattar vi otroligt mycket om du sprider att du är en av vinnarna då vi själva inte vill gå ut med den informationen.
Tack för att du var med och deltog. 
Vi kommer snart ha fler roliga tävlingar så håll dig uppdaterad.

Så väl i paketet låg 5 celsius att få testa. Otroligt kul tycker jag, då jag aldrig brukar vinna tävlingar. Har verkligen otur med sådant.
Dessa är bra att dricka innan träning för att få mer ork. Innehåller massa koffein så en ovan koffeindrickare kanske ska börja med att ta en halv burk. Jag gillar den. Den är även sockerfri vilket är ett plus! 

Efter detta tog jag den sista disken av mitt jätte torn samt dammsög och förberedde att ställa sängen och fotöljerna vid dörren. Fija skulle nämligen hjälpa mig att bära ner dem i källaren då jag på söndag ska få nya. Det gick faktiskt bättre än förväntat och nu står de faktiskt där nere! Dock är det ett tomt rum jag sover i nu. Ligger på en luftmadrass på golvet som jag snart ska vika ihop eftersom de är söndag idag och de nya sakerna ska anlända =D Har även möblerat om lite igen för att få de gå ihop men bilder på rummet kommer senare.
Sålänge kan ni få en bild på ett tomt rum.

Dock står ju fotöljen där på bilden men den är med borta nu.

Nu ska ja fixa mig lite och packa ihop mina saker så allt är klart när nya möblerna kommer!
Ha en bra dag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar