1 sep. 2012

Hej och hå!

Uppe med tuppen, en gråmulen lördag som denna. Ja alltså ja vakna inte nu utan vid 7 och har nu istället kört ett stenhårt pass med Jillian. Har början med vecka 3+4, alltså nya pass som man ska köra i 2 veckor. Första gången med ett baksidepass och det var riktigt roligt men jobbigt. Kanske får lite mer energi med tänkte jag. Igår var jag sjukt trött, vet inte varför. Visst var uppe halv sex men de har ja varit förr med. Hade riktigt svårt att hålla upp ögonen, så somnade 30 min när ja kom hem samt att jag gick o la mig tidigt.

Denna helg kommer det inte direkt hända något roligt i. Träna och plugga är vad den kommer bestå av. Har en examination näst nästa vecka och man måste hinna läsa boken (ja jag ligger lite efter på den fronten) samt hitta mer litteratur och göra arbete om det och redovisa de på ett seminarium. Något att se fram emot... not.
Som tur är har ja Sofie som ja alltid tar ut mina ihopbrytningar på haha. Hon plockar upp mig igen så de är ju bra =D

Nej nu blir det frulle, hoppas ni andra har en rolig helg och gör mycket saker!
Kram

5 kommentarer:

  1. Såklart snygging!
    Hoppas bara du kan göra detsamma för mig när det börjar närma sig och jag lär bryta ihop i stället, hahaha xD

    SvaraRadera
  2. Sv: Hahaha, jaa! Det blir bra! :D Jag ska hänga upp en PotC-plansch som jag hade glömt bort att jag hade med som jag hittade när jag städade. Sen ska jag skriva ut bilder till ett par tavlor som jag har haft i typ 2 år nu men inte hängt upp, haha! Så tänkte försöka få upp det idag äntligen!

    Jaaa! Vill ha mer sommar! :(

    SvaraRadera
  3. Sv: Förmodligen, haha! :D
    Jaa, jag med! Speciellt en massa tända ljus med smaskiga dofter! Dock vill jag inte ha vinter! Bara julkalender, julafton och mysteriet på greveholm, haha! :D

    SvaraRadera
  4. Sv: Jag gillar mest fruktiga och bäriga dofter! :D Dock skulle jag så otroligt gärna vilja testa Yankee Candles för de har så otroligt många och spännande dofter som jag skulle vilja testa! :D Speciellt till julen för de har typ Christmas Cookie och massa juliga dofter, och det låter ju asnice! :D De är ju så jädra dyra bara men man kanske kan unna sig ett större ljus, för de brinner ju jävligt länge sen! :)

    Jaa, precis! Tycker snön ska komma kanske typ en vecka innan jul, och sen stanna till typ några dagar efter jul, för då får man den julkänslan men sen slipper man skiten, hahaha!

    SvaraRadera
  5. Sv: Jovars! Men du, du kan ju testa mitt innan du köper nåt och se hur det funkar för dig? :) För man vet ju aldrig hur det funkar på en själv ändå, Seche Vite är ju typ ett hyllat topplack och det var värdelöst på mig, haha! Så du kan ju testa mitt innan! :)

    Men som sagt, testade ju med mitt sämsta lack och det såg likadant ut när jag tog bort det! Så för mig funkar det riktigt bra :D

    SvaraRadera