16 sep. 2012

Söndag

Var uppe redan vid halv åtta idag för att jag kände att jag ville vakna skapligt eftersom ja hade lite att stå i. Delvis skulle jag packa ihop madrassen jag har sovit på i 2 nätter. Delvis gå ner med madrassen från förra sängen + soffbordet i källaren. Sen hade ja tänkt att träna innan sängen och soffan anlände men de kom tidigare så blev ej så.

Nu har jag iaf pysslat med att plocka undan lite samt få allt på plats. Fija har även varit över och kollat på de nya samt hört mina ideer om nya saker till rummet + hjälpt mig att spåna vidare lite!
Så nu tänkte ja visa lite bilder från rummet.










Lite bilder på hur de än sålänge ser ut. Ska bli kul att få inreda lite mysigare med saker jag tänkt, som tex lampetter/ljuslyktor på väggen bredvid spegeln oså!
Nu ska ja dricka upp min celsius sen träna styrka med Jillian!
Kram

1 kommentar: