26 sep. 2012

Onsdag

Hann inte skriva imorse så kommer bli ett relativt långt inlägg.
Hade idag en kortisdag på praktiken, 8-14 men var skönt att ja fick testa på det. Går imorgon 9.30-17.30 och fredag 8-15.

Praktiken gick iaf bra idag. Hade min egna aktivitet och den gick med bra. Fick bra feedback även om min handledare var sjuk så hade ja en bra inhoppare som handledare. Kändes inte som ja hann med så mycket idag för jag va där en så kort stund.
Efter praktiken åkte jag in till stan för jag skulle köpa en lotion, foundation, klädrullare + ögonbrynsfärg. Fick även bli en billig puderdosa från Gina samt ett billigt läppglans från HM, lite kan man få unna sig. Såklart börja de regna med som det i stort sätt gjort hela veckan. Men redo var jag med paraplyet!

Väl hemma har jag färgat ögonbrynen. Tyckte inte det blev någon skillnad, dock sa Sofie att hennes resultat blev mörkare efter natten så vi får väl se! Sen körde jag ett pass med Jillian! Näst sista framside-delen innan jag går upp en level igen! Aningen rädd men mest spänd!

Nu ska jag ta tag i lite disk innan jag kryper ned i sängen för att mysa resten av kvällen!
Ha en bra kväll!
Kram

Myste ner mig i soffan efter träning med lite kvällmat! Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar