29 sep. 2012

Lördag!

Nu är det lördag och shit va seg i kroppen jag är alltså! Får bli en vilodag idag om de inte är så att jag känner mig bättre senare. Har även världens tjejvärk som dödar mig lite innefrån.

Idag har jag och Sofie gjort en deal iaf. Dock vet ja inte om vi skaka hand på de, gjorde vi de Sofie?
Iaf, vi ska skriva klart GTLU-rapporten innan vi får göra saker vi vill göra, och saker vi måste göra, som Sofies dammsugande, tror inte hon  vill görat men måste haha.

så idag blir det
GTLU-rapport + ansiktsmask
Testa ansiktsserumet jag fick som test som Sofie rekomendera
Måla naglarna med något av de nya Depend holographic.
Färga håret
Spela sims + skicka 1000 bilder till Sofie haha!

Kanske träna.

Ja det var min dag. Kanske kommer upp lite recensioner om ni har tur med!
Annars får ni ha en trevlig morgon!
Kram
Något av de lacken!

 Lite frulle!

2 kommentarer:

  1. Det gjorde vi inte men det ska la inte behövas? ;)
    Själv ska jag börja skriva nu, har verkligen ingen lust men med tanke på att det inte ska lämnas in äre väl bara att skriva lite, haha! Så förhoppningsvis får jag det gjort rätt snabbt ändå trots noll motivation...

    Sen efter dammsugandet och inslående av paket får det nog bli en sväng på stan med, så mitt schema har fått gjorts om lite! :D

    Tänkte också lacka med nya idag, lackar dock alltid på kvällen så blir inte förrän senare! Har tänkt ta det hallonröda så tycker du ska ta blå så får vi se varandras, haha! :D

    SvaraRadera
  2. Låter bra det! :D
    Yes, köpte gröna också, och det blir nog nästa att lacka med efter detta! :D

    SvaraRadera