27 sep. 2012

Torsdag

Sådär ja! Varit vaken sen sex även fast ja inte behöver gå hemifrån förrän ca 8.50. Va ute på en morgonpw imorse och har där med klarat av veckans mål gällande pw. Hade satt upp att köra minst 3 dagar med pw på morgonen och gjorde 3e imorse. Kommer öka succesivt men tanke på att jag inte är så träningsvan eller rättare sagt inte fått in vanan än efter ett längre uppehåll så börjar jag lugnt. Andra målet är 3 gånger träning med Jillian vilket jag kör sista passet imorgon för sen på lördag kör jag vägning + mätning.
Känns så otroligt skönt att komma igång igen!

Idag blir det praktik mellan 9.30-17.30.. alltid lite segt när man slutar så sent då det bara är nått enstaka barn kvar och inte så mycket att göra.. men men! Imorgon är det fredag igen.. shit vad det går fort. Sista dagen på praktiken med.. lite trist men kommer ju ut v48 igen!
När jag kommer hem blir det fixa matlåda, tvätta håret och sen slappa.

Ni kanske hör av mig framåt lunch!
Ha en bra dag annars!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar