16 sep. 2012

Onsdags

Eftersom jag har varit lite borta från bloggen tänkte jag skriva alla dagar ändå för att berätta vad jag gjorde.

Detta är Onsdagens berättelse.

Seminariet gick bra. Var inte så farligt som jag hade tänkt mig. Vi tog en i taget upp de diskussionsfrågor vi hade kommit på och då och då kom en lärare in och stannade och lyssnade ett tag. Som tur var kom ingen in när ja tog upp mina hihi (A)

När det var slut åkte jag hem till min bror och gav paket till brorsbarnen. Själva födelsedagsbarnet sov när jag kom så gav paket till Meja sålänge. Blåspennor med olika mönsterbrickor fick hon och tror hon tyckte det var jätte kul. Hon hade inte sånna sen tidigare +  hon hade aldrig sett dem i leksaksaffären sa hon.

När Max väl vaknade sen fick han av mig ett leksaksbilgarage för sådant har han inte haft tidigare.. Men oturen var ju att i helgen när han hade blivit firad av sin Moster? så hade han fått ett. Men Men leksaker kan man aldrig få för mkt av? ;) Han fick även 3 bilar till det som han verkade tycka om.

Kom hem sen runt halv åtta och fixade matlåda och sen slappade.
Trevlig dag helt enkelt..

Nästa dag är torsdag ;)




3 kommentarer:

  1. Hur mycket kom lärarna in till er? :)
    Vi hade bara en enda lärare som kom in en gång... :p

    SvaraRadera
  2. Sv: Haha ja men nästan i alla fall! :) Får önska mig i julklapp eller presentkort på IKEA i alla fall så man kanske kan köpa det :)

    IKEA har ju en del billiga, den som jag har hos mamma till exempel kostar 139 kronor och det är ju inte alls farligt! :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Okej! Jo, det kom en när vi precis var klara med, men då var klockan redan halv 12 liksom.. Tjejen som kom till oss kom liksom vid 10 kanske, och så sa hon att de andra skulle komma senare, men så kom ingen förrän han vid halv 12 :p

    Yes, det är den på väggen! :) Det är den här: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/94889900/

    SvaraRadera