16 sep. 2012

Torsdags

Nu har vi anlänt till Torsdag.

Dagen började ganska slappt. Skulle ha min första dag på praktiken och skulle egentligen börjat 10. Men dagen innan ringde de från praktiken och bad mig komma 13 istället för de skulle ha möte på morgonen och då hade inte hon haft tid med mig.
Så vid 12.24 åkte jag mot mantorp och lite svårt var det allt att hitta sen men tillslut efter ja redan hade gått förbi det en gång så hitta jag. Fick bekanta mig lite med barnen och kolla runt lite, prata lite med min handledare oså. Slutade vid halv fem så blev inte så lång dag men.

Efter det gick jag och handlade lite och lagade matlåda till nästa dag, samt tog tag lite i den gigantiska diskhögen. Hade även då sönder 2 saker så lite nytt porslin skulle inte sitta fel.
Allt detta är från Ikea
Assiet, 15:-
Djup skål 15:-
Tallrik 19:-
Djup tallrik 19:-

Dock fanns det ett sätt med 6 tallrikar i varje av djup tallrik, assiet och tallrik för 249 :-. Det kanske skulle vara något sen? De blir 69:- rabatt då.

Stora glas 5 kr/st
Mindre glas, 6 st för 29 kr
Mugg, 15:-

Nästa dag jag skriver om är fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar