25 sep. 2012

Tisdag!

Så nu börjar klockan närma sig lite normalare tid att gå upp när man har lite sovmorgon men blev väckt av kissen vid 05.55 och kunde inte somna om så gick upp. Kunde ju gått en sväng på morgonen men kände verkligen inte för det + hade sovit konstigt så var lite öm så gjorde inte det. Började dagen med en ansiktsmask och sen fortsatte jag med att sminka mig, såklart efter ja tvättat bort ansiktsmasken ;)

Vid åtta var jag redan i affären och handlade lite tunga varor som är ett pain in the ass att släpa på från priso. Äntligen kunde ja handla..har haft sedan förra veckan 8kr på kortet och kylen har ekat ett tag nu. Fick låna 100 kr av min underbara vän Fija så jag iaf kunde köpa kattmat. Betalade även tillbaka de imorse med. Hann även förbi bibblan för att lämna tillbaka böcker som jag använt till examinationsuppgift 1. Lite seg men nu blev de inlämnade.

Idag blir det praktik mellan 10-17 sen förbi priso och handla lite lättare varor haha. Sen fixa matlåda sen lär ja va trött så blir slappa. Upp tidigt imorgon för börjar 7.

Ha en bra dag iaf!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar