11 sep. 2012

Icke bra..

8 timmar satt vi igår jag och Sabina, i en källare i bibblan.. Kändes som vi gick in där dagar innan och kom ut för att upptäcka att sommaren är kommen igen..

Under de 8 timmarna kom ja på en diskussionsfråga.. Bra där. Såklart blev ja ännu mer stressad eftersom skiten ska in idag. Har ju under veckans gång haft huvudvärk varje dag. Och efter lunch så blir ja stressillamående vilket har bidragit att ja har haft svårt att äta på eftermiddagarna. Har även haft svårt att somna nu och vaknar tidigt och är inte alls utvilad..
Vet inte varför ja reagera så hårt på just denna uppgift, är väl för att jag har för mkt att tänka på, med blandning att de är otroligt mycket att göra.

Det som står på dagens schema är iaf att plugga.. Om ja ej kommer på något mer så måste jag göra omuppgiften som kommer komma ut senare.. vet inte om det är bättre eller sämre..
Kanske även ska vara kort barnvakt idag, men förhoppningsvis för delvis Ann-sofis skull och för mitt pluggandes skull så krånglar inte tågen. Vet själv hur förbannad man kan bli på sådant att tågen inte kommer, eller stannar.. Skit vanligt under vintern.. Och så vill de lägga pengar på ett nytt snabbtåg.. Kanske dags att fixa problemet med att de faktiskt varje vinter krånglar?

aja, nu ska ja dricka kaffe och kolla på min frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar