12 maj 2012

Bad uppdatering

Sorry för världens sämsta uppdatering men kan faktiskt skylla på att jag har varit yberstressad. Onsdagen bjöd på stressläsning på högsta nivå tack vare den oförberedda snabbsjukan. Torsdagen var det skola från 10-17 och direkt hem efter det och stressplugga igen. Tvinga fram en text vid åtta på kvällen är inte det roligaste när man vet att man är tvingad att redovisa den sen med.
Sen fredagen som alla fruktade. Bild i 4 timmar, riktigt kul då vi höll på med lera! Sen håltimma i 3 timmar vilket min grupp spenderade med att planera inför performencet efter VFU-n. Sedan var det dags för litteraturseminarium. Inte vet ja hur kvinnan planerade skiten men blev en redovisning av det istället och ca 15 min diskussion.. Hann inte ens med allas diskussionsfrågor. Riktigt oplanerad och virrig kurs har detta varit med riktigt många obligatoriska moment.




Lergubbar vi fick göra. Mina konstverk är björnen med grottan och den gröna alien.

Efter seminariet kändes det riktigt skönt! All stress var nästan borta även om jag har mycket kvar att göra skulle jag äntligen få njuta av en pluggfri kväll! Kvällen spenderades med Sandra och Vampire diaries som förövrigt hade gjort världens sorgligaste säsongsavslutning. Satt och högljutt stortjöt haha! Såg även en film efter det men blev en tidig kväll pga för några timmar sömn natten innan!

Och nu är jag vaken! Ska läsa lite bloggar till sen ska jag börja röja undan lite eftersom jag får besök senare så! Hoppas ni har en bra helg allihopa! 
Kram kram!
Denna visade upp sig när vi var påväg hem igår. Ungefär så jag kände mig då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar