17 maj 2012

Trött Martina?

Blev ingen uppdatering igår.. Skyller på att jag var trött. Kom hem runt halv tre och vid halv fyra typ tog jag en liten powernap som slutade med att jag vaknade vid 22 igen, lite chockad. Men gick och la mig för kvällen efter det och vaknade idag vid halv sju. Faktiskt trodde jag att jag skulle vakna ännu tidigare efter min sovincident igår men nej!

Dagen på förskolan gick snabbt igår. Började redan halv sju och slutade 13.30 fast jobbade in rasten så kom därifrån redan vid 13. Tycker dagarna går så snabbt när man börjar så tidigt. Idag är det iaf ledigt från förskolan men ska dit imorgon igen. Dock kommer det inte vara så himlans mycket barn där men slutar i allafall redan 13 med rast så går nog fort. Sen är det även studiedag på måndag så även jag får lite långhelg!

Dagen går i pluggandets tecken men blir även lite njutning av ledigt med.

Ha en bra dag sålänge!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar