3 maj 2012

Martina testar på livet som pundare!

Japp, nu sitter jag här efter en hård natt med "party" med mina pundarvänner... Nejdå men man skulle dock kunna tro det. Näsan är helt förstoppad och ögonen knallröda.. Guuuud vad jag älskar pollen. Tur jag har så ska ja bara vara hemma idag så alla slipper se mig. Blev så arg när jag vakna så gick och tog en diskrunda.. Har dock så mkt disk att jag måste diska 2 gånger för o få bort allt skit.
 Ögonen är mycket rödare i verkligheten..

Drömde även världens äckligaste dröm precis när ja somna. Har nog aldrig drömt så äcklig förr..

På schemat idag iaf står det plugg, men hatar pollen igen då för blir helt matt av det. Känner mig seriöst sjuk nu och det är bara för allergin..
Nej nu blir det lite jordgubbar till frukost!
Hade bra

1 kommentar:

  1. Jag är van vid röda ögon, haha :D

    Kunde vakna lite då och då med knallröda ögon och det är inte ett dugg kul, dock har det ju slutat nu sen jag började med mina ögondroppar, så det är ju nice! :D

    SvaraRadera