23 maj 2012

Onsdag

Tjena på er såhär tidigt på onsdagsmorgonen. Har precis käkat frukost och ska strax börja röra mig neråt resecentrum för att börja praktiken. Blev inte så mycket mer uppdaterande igår men kom hem rätt sent och gick o la mig runt nio så. Dagen gick i alla fall snabbt igår. Började med att det regnade, blixtrade och åskade när jag kom till praktiken så vi var inne på förmiddagen, men efter lunch blev det jättefint så då var vi ute. Gjorde även en egenplanerad uppgift igår i 2 omgångar och det gick toppen. Jag gjorde handträd, alltså stammen är avmålat från hand och arm sen är löven och de andra duttat med målarfärg på fingrarna. Gick toppen!

Idag ska ja försöka vara hurtig och hinna med mycket som bland annat:
Praktik mellan 06.30-13
Tvätta mellan 14-18
Diska
Göra matlåda för både torsdag och fredag

Detta var det viktigaste att hinna. Men nu måste jag byta om och dra! Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar