2 maj 2012

Dagen

Dagen var inte så hemsk som jag trodde. Var överdrivet trött när jag gick hemifrån vid halv sju imorse, där av att jag trodde dagen skulle va värre än den var, men var faktiskt roligt. De är väl just bara de att ta sig från sitt sköna hem till skolan som är en plåga, väl där går det fort eftersom vi håller på med estetiska saker som jag vanligtvis och även nu tycker är roligt.
Drama stod iaf på schemat och vi gjorde lite övningar och i slutet fick vi spela en lite större fast ändå kort pjäs med en miljö som var uppbyggt av en annan grupp. Min grupp körde Liu talangjakt 2012 och visade det. Jag var en av juryn och fick säga elaka saker till folk som visade sina "talanger".

Åkte hem med tjugo över tolv bussen och kom hem runt halv två. Väl hemma hittade jag ett paket i min brevlåda.. en beställning från USA som jag gjorde för ett tag sen. Billigt som tusan var det med. Vad som va i paketet visar jag i nästa inlägg!

ha en bra dag!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar