27 maj 2012

Helgen!

Hej och hå och vilken dålig uppdatering det har varit! Fredagen blev lite stressig så där hann jag inte mera! Men var riktigt nice. Blev upphämtad av Sandra och Linus och vi i vår tur åkte och hämtade upp Tillmar sen åkte vi till priso och vidare ut till stugan i ekängen. Var riktigt mycket och låg perfekt vid vattnet!

Lördagen var jag vääldigt seg och trött på så sov väl bort mesta av dagen! På kvällen däremot mötte jag Sandra och vi gick vidare till Malin för att se på schlagerfestivalen! Och vilket bra jobb Sverige gjorde alltså! Kom hem runt ett och somnade på direkten!

Söndag idag och dagen bjuder på hetsplugg med Sandra! Fast först ska ja sätta mig lite i solen i ett försök att få lite färg på min bleka kropp!
Ni får ha en bra söndag hörni!

Bjuder på bilder från fredagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar