18 maj 2012

Heeelg!

Gud så snabbt dagen gick. Har nästan en liten ångest-ledsam-jagvillinte-känsla inför att sluta från min praktik. Jag vet att jag har 1 vecka kvar och även dagar att ta igen men trivs så bra nu, har kommit in så jättebra där. Personalen är underbar och barnen glada och snälla och har låtit mig få komma in med dem superbra!

Dagen började vid halv åtta på förskolan och första barnen kom klockan åtta. Det blev bara 4 barn idag sammanlagt så hade tid till att planerar och prata lite om min aktivitet, hur dem trivs med mig där och om jag hade lite frågor och önskemål på vad jag kan få göra mer. Jag önskade att jag fick testa på att söva inne med och så fick jag göra det idag, gick galant! Slutade runt halv ett med så blev både att börja 1 timma senare och sluta 30 min tidigare och nu sitter jag hemma och är lite hög på kaffe och väntar på att klockan ska gå så jag kan få träffa mamma! Skulle egentligen träffat finis-Carl men bytte dag med honom pga mor min så.

Nu ska jag dricka upp min c-vitamin samt sjunga lite!
Bjuder på min fina garnboll jag gjorde idag på förskolan med! Varsegoda haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar