5 maj 2012

Lördagsmorgon

God morgon folket! Hoppas ni sovit gott. Känns som jag inte gör annat än sover men antar att det är ok med feber blandat med pollenallergi!
Vaknade vid halv nio och vid nio var jag iväg på cykeln till affären. Hämtade ut paket med jeans vilket behövdes då jag har tagit sönder 2 par. Handlade även lite smått men smart som jag är glömde jag smör till det nybakta brödet jag köpte så fick improvisera hemma och ta steksmör.. Gick det med! ha ha..

Dagen i all äre består väl i vila mig. Ska dock försöka ta mig i kragen o plugga, men de är svårt när man är halvt döende!
Men först blire att se på något!
Ha en bra lördag!

 Fin bild någon knäppte nyår för några år sen! Härmar och sjunger låten "why does it rain" med Darin.

 2 fina vänner oså jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar