2 maj 2012

NYX Mega Shine Lip Gloss

I mitt paket låg det 6 stycken NYX läppglans. I sverige ligger dem på 100 kr styck cirkus men eftersom jag beställde från USA blev det ca 180 kr för 6 stycken. Me like!

Såhär står det på bubbleroom om produkten
NYX Mega Shine lip-gloss är en riktig make-up favorit! Glosset ger läpparna en täckande glans och lyster samtidigt som det vårdar med närande oljor.


Vad jag tycker:
För det första måste jag säga att doften på läppglansen är ljuvlig. Luktar som mandelmassa med bubbelgum på ett ungefär. Väl på läpparna känns produkten underbar. Inte kletig utan nästan som att ha lypsyl på läpparna. Färgerna är underbara och lätta att smeta på.

Detta är färgerna jag beställde
Från vänster till höger:
                                  Juicy red, La-La-, Ice princess, Dolly pink, Chandelier, Salsa

 Från vänster till höger utan blixt:
Salsa, Chandelier, Ice princess, Dolly pink, La-La-, Juicy red

 Med blixt.

Dock lite svårt att få alla färger rättvisa på bild speciellt Juicy red som är en fin genomskinlig röd, jättefin! Men på ett ungefär ser de ut såhär! :)

1 kommentar:

  1. Åååh, längtar tills jag får pengar (igen...) så jag också kan beställa hem! :D

    SvaraRadera