14 maj 2012

Praktikdagen!

God kväller på er!
Hoppas dagen har varit bra! Min har rullat på snabbt. Hade praktik mellan 9-16 och det gick bra. Barnen var först lite osäkra på om det var jag men sen hängde det barn i varenda arm ha ha! Annars gick det bra! Kul att vara tillbaka även om jag som sagt inte riktigt var redo för måndag idag.
Vi gick och kollade på kosläpp med barnen idag bland annat. Det var kul att se kossorna hoppa omkring. Imorgon börjar jag klockan 8 så blir även att gå till praktiken, håll tummarna för att det inte blåser!

Annars så har jag mest slappat. Glott på säsongsavslutningen av once upon a  time, gjort matlåda och bara varit allmänt data-nördig! Blir nog sova tidigt idag eftersom den underbara härliga pollen-en gör mig sjukt trött!
Så ni får ha en fortsatt bra kväll!

 Hej, jag vill inte vara med på bild!

Snälla Martina, ta med oss hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar