9 maj 2012

Fy tusan! Mysigt inlägg!

Gårdagen var inte speciellt kul eftersom jag fick någon hastig form av kräksjuka. Den försvann dock snabbt med vilket är skönt och idag funderar jag på om det inte var matförgiftning av någon form jag fick.
I alla fall.. när jag gick o la mig runt tio mådde jag lite illa vilket ja dock inte tänkte på, vaknade sedan vid två ungefär och fick springa till toan.. sen va de så att ja kräktes ungefär en gång i halvtimmen.. på slutet va de bara kräkreflexer för jag inte hade något mer att få upp, eller tja alla sista gången var det galla.. inte heller speciellt mysigt må ja säga..

Dock blev sista hulkningen runt sju åtta på morgonen och efter det inget mer.. Hade feber med, nästan 39 grader men dom är som bortblåsta idag.. Försvann lika fort som de kom!

Idag består dagen av hetspluggning tack vare gårsdagens kalas över toaringen!
Så ja de va väl min dag haha!
Hade bra!
Kram

1 kommentar: