18 maj 2012

Fredag!

Godmorgon på er!

Hoppas alla har sovit gott för det har jag. Vakna inte en ända gång inatt så det kändes jätte skönt! Ska om 3 min börja klä på mig och dra mig ner mot resecentrum för en dag praktik. Skulle egentligen börjat vid halv sju men första barnet kommer inte förrän åtta så onödigt av både mig och Gittan att komma så tidigt då ;).
Skulle även slutat 13 då men eftersom jag börjar en timma senare vet jag inte om jag då får sluta en timma senare men det är sådant som märks.

Helgen blir nog bra i alla fall! Idag ska ja träffa Carl och imorgon kanske förhoppningsvis träffa Sandra. Ska klämma in lite plugg med eftersom jag måste skriva klart de förbannade texterna.. usch fy och blä.

nej nu hörni måste jag dra mig. Ha en bra fredag så hörs vi!
Kram

Tjenare ego!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar