13 maj 2012

Söndagsångest!

Hej och hå!
Usch känner mig inte redo för att det är söndagkväll redan! Hade velat haft en dag till men icke sa nicke! Får väl glädjas över att det är röd dag på torsdag även om den måste gå till att plugga.

Helgen har iaf varit bra! Fredagen har jag redan skrivit om så hoppar direkt till lördagen. Dagen började ganska skapligt med lite städning. Känns oerhört skönt nu i efterhand att ha lite rent omkring mig igen =D. Ungefär vid fem mötte jag upp Carl och vi gick och handlade lite gottigheter sen såg vi två filmer och myste. Råkade även somna senare så han åkte hem idag istället för igår =) Med supermys!

Dagen har inte bjudit på så mycket annars, men har ändå gått på tok för snabbt alltså! Dags för 2 veckors praktik imorgon. Skönaste är dock att jag får lite sovmorgon!
Men nu blir det att se på något!
Hade bra!

Hej svullon! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar