15 maj 2012

Dagen idag!

Tisdagen är här, och som jag skrev igår så känns det redan lite lättare eftersom vi är en dag närmare helg!
Går mellan 8-15 idag så blir att promenera både till och från praktiken, 1 timmes vardagsmotion där då!
Blev ingen dejt med Jillian igår. Istället dejta jag Mr Pollen som fick både näsa och ögon att rinna och fick mig nysa som en galning. Grannarna måste trott att jag drog peppar i näsan igår alltså!

Efter en lång och stressig period i skolan, som förövrigt inte är slut har jag kommit fram till att jag saknar två saker:
1. Träningsdejter med Jillian. Varit oerhört dålig på det men fritiden har varit kort och skoltiden lång så har faktiskt varit svårt att hitta tiden till det.

2. Göra sminkningar. Även där har det inte funnits tid vilket är lite synd!

Men dessa två kommer jag iaf göra i helgen!
Men nu blev det lite bråttom, ska gå om en kvart ungefär så måste borsta tänderna och byta om!
Ha en bra dag idag hörni!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar