4 maj 2012

Kyckling på fredag vad vare ja sa..

Faktiskt har jag dock inte käkat det idag, ja kyckling alltså. Käkade en baguett på bussen hem. Fredag idag och detta känns underbart dock så vaknade jag med feber men tog mig till skolan hög på panodil och klarade av att köra rörelser på verkstaden. Var relativt lugna rörelser så men kände att emellanåt var jag helt matt.
Fick även en present idag av fina Carl :). Ett lakrits-doftljus som jag har tänt nu! Luktar sååå jädra gott alltså! Så tack så jättemycket! :)

Kvällen bjuder annars på mys med mig själv. Ser att det är mean girls på tv nu så blir att se den och varva med det jag har kvar av baksmällan 2. Sen lär jag däcka tidigt idag!
Nu ska ja hämta mina varma kaneläpplen och se film!
Ha en bra kväll!
Kram

5 kommentarer:

  1. Vackert, värst vad du skall mysa;)
    Det e lugnt, tyckte du var värd ett ljus när du inte riktig är helt kry så. Men ha en toppen kväll sötis!
    Kram Carl!

    SvaraRadera
  2. Det är mysigt att mysa! :) Du är så snäll du! Uppskattas verkligen! Desamma gubben :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Sv: Inte riktigt det pang pang som jag gillar, haha :D

    SvaraRadera