3 maj 2012

En onödig lista!


Vem är i rummet med dig?
- Kissemissen såklart!

Vem fick du ditt senaste sms av?
- Carl och hans bra t9 språk haha!

Vem tänker du på nu?
- Skulle ja inte kunna fått VAD tänker du på.. mkt enklare! 

Vem pratade du senast i telefon med?
- Mamma och hon tyckte jag är senil! 

Vem önskar du var med dig nu?
- Jillian fan.. skulle varit riktigt coolt!

Vem är din favoritsläkting?
- Gillar de flesta men måste säga bror min!

Var är din mobiltelefon?
- Bredvid mig som vanligt! Hej nörd!

Var fick du tag på tröjan du har på dig?
- Räknas filt? för den fick jag i julklapp

Var åkte du senast bil?
- Till maxi för att störa mig på pensionärer tillsammans med brorsan. Ja vi handla också!

Vad är det bästa med våren?
- Väärmen!
  
Vad åt du senast?
- Taco <3

Vad drack du senast?
- Det där genomskinliga alla folk på parkbänkar gillar.. Mer vatten åt folk som behöver ta paus!

Vad är den närmaste saken som är blå?
- Naglacket som ligger i sängen..

Vad är det för färg på dina byxor?
- Överskattat!

Vad är din favorit färg?
- Lila!

Vilken film såg du senast?
- Step up!

Har du någonsin hånglat i skogen?
- Minnet sträcker sig inte längre bak än till igår och igår gjorde jag inte det!

Har du någonsin sovit naken?
- Har en tendens att när jag kommer hem SJÄLV från ett alkoliserat möte slänger jag av mig allt innan jag somnar.. Normal har jag aldrig påstått att jag är!

Har du någonsin hoppat i en bil med folk du just har träffat?
- Fija kommer du ihåg Dennis och Adam? hahaha

Har du någonsin smugit ur ditt hus?
- Sandra kommer du ihåg efter bion när vi va ca 13 bast? ;) hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar