18 maj 2012

Kvällstid

Så var mestadelen av fredagen gången men ack så mycket som jag hunnit med. Känns inte som att det var idag jag var på praktiken men det var jag.
Efter senaste uppdatering drog jag och morsan till maxi där jag köpte balsam samt 3 naglack på extra pris! Me like. Fick även lite presenter av mamma i form av 3 skålar, jättefina var dem!

Efter en relativt lång stund inne på maxi började vi knalla hemåt, eller tja jag åt stan och mamma mot bussen mot borensberg. Nu blir det nog en film och sen sova, börjar bli ganska trött men inte så konstigt då jag var uppe vid fem så!

ha en fortsatt bra fredag!
Kram

Laddade även hem en kamera-app nyss. Blir att utforska mer imorgon!


2 kommentarer:

  1. Oooh, är det samma som jag köpte? :D
    Det glittriga alltså ;D

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack detsamma! :D
    Jaa, precis, borde ju vara samma! ;D

    SvaraRadera