14 maj 2012

Ny vecka.. Igen!

Så var det måndag igen. Måndagar för mig känns alltid lite tuffa då det är så himlans långt kvar till helg men dagarna efter måndagen brukar kännas lättare och lättare. Vet inte riktigt hur denna vecka kommer se ut än, dels med tider och dels med hur vi kommer göra på fredag men antar att allt kommer klarna efter idag.

Så vet inte riktigt när jag slutar idag men börjar gör jag iaf runt nio. Slutar vet jag inte heller när jag gör. Får se hur pigg jag är när jag kommer hem. Känner jag mig döende blir det nog inte mycket mer gjort idag, men känner jag att jag har lite kraft blir det lite Jillian-träning på eftermiddagen.

Sovit gott har jag gjort iaf. Vakna innan klockan ringde och bestämde mig för att gå upp! Sov med inpackning som behövdes sköljas ur imorse så sovmorgon blev det inte någon haha!
Nej nu blir det snart dags för frukost!
Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar