25 maj 2012

It's fredagstime!

Så var fredagen här, den jag och Sandra snackat om ända sen i måndags! Känns oerhört skönt. Dock är jag helt slut. Blev 5 timmars sömn och innan det 11 timmarspass på förskolan för att de hade familjekväll. Riktigt mysigt var det och perfekt väder sen att jag kom hem vid halv tio är ju en annan femma =P.

Idag är det praktik mellan 8-14 sen stan en snabbis med Sandra, sen hem och fixa sig lite och iväg till Tillmars sommarhus för grilla och dricka lite. Hoppas på riktigt fin sommarkväll idag med!

Är i alla fall riktigt trött idag så kommer leva på kaffe känner jag! Men nog om mig.
Började även nästan gråta igår när jag pratade med Fija om att måndag är min sista schemalagda dag på förskolan. Dock har jag ju 5 dagar att ta igen men känns sorligt ändå! Har nu kommit in så himlans bra!

Men men,
Nu ska jag blåsa håret! Va precis påväg att skriva natti natti men menar ha en bra fredag!!
Kram


2 kommentarer:

  1. Det lät inte helt fel! Själv ska jag plugga kvällen till ära... tjoho!

    SvaraRadera
  2. Sv: Njaa, har fått app-recensionerna skrivna i alla fall...

    SvaraRadera