21 dec. 2012

Dag 2 - Du är starkare än vad du tror!

Innan träning:
Precis som igår känner jag i en sekund fyfan vad taggad jag är, men i andra sekunden ae jag orkar inte. Det är då jag ska pusha undan jag orkar inte tankarna och försöka att inte tänka dem alls. Så fort dem kommer upp i huvudet så säger man bara fuck you! Det kändes dock jobbigare igår, tror jag behöva bli påmind att det faktiskt är roligt och hur bra jag mår efter. Förhoppningsvis går det i rätt riktning nu och känns bara bättre och bättre! Taggar mig lite med musik på högsta volym och sång på det!

Barnfilmer ger oss en hel del bra tankeställningar. Delar med mig av vad Christoffer Robin sa:

"Kom ihåg: Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!"

Efter träning:
Som vanligt känner man sig skakig men otroligt nöjd. Gjorde 1 timmas styrkepass baksida. Just nu känner jag "fan vad jag älskar att träna!" Som sagt, mitt bästa råd när motivationen tryter är att fan inte tänka på det.. Inte tänka på hur trött man är, tänk istället hur pigg man blir efteråt, inte tänka på "fan va skön soffan är", tänk den är ännu skönare efter ett hårt pass, inte tänka "men fan det är ju en as bra film på tvn om 30 min", tänk istället "perfekt 30 min intensivträning sen en film på det!"
Just nu längtar jag till imorgon så jag kan få köra igen! Såååja, så vill jag känna!

Jag säger bara..
It´s just your addiction talking. Bitch-slap it, and get a hold of yourself!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar