23 dec. 2012

Söndag

God morgon på er!

Hoppas ni har haft en fin helg. Det har min varit och lugn och skön med. Igår bestämde jag och Fija att gå på bio istället. Så vi såg berättelsen om Pi. Kan inte riktigt hålla med om att den är nästa avatar då den var aningen seg och utdragen, men när berättelsen skedde var den bra och effekterna var grymma. Tydligen är inte ens tigern riktig utan datagjord så.
Kom hem skapligt, redan innan tolv och somnade strax efter med, vilket iofs var bra då tanken var att gå upp tidigt idag.

Sagt och gjort så var jag uppe med tuppen redan 06.50 för att kunna hinna med ett träningspass innan all fart och fläng börjar. Nu håller jag på att fixa mig samt packa. Vid tolv drar jag ner till stan för att köpa presenter till Fija som fyller 27e. Direkt efter tar jag bussen till bror mig där jag ska mata kissen. Sen går jag hem och packar lite till för att senare runt 15 ta bussen till mamma. Där stannar jag till tisdag morgon/förmiddag. Så här har ni min dag!
Julafton imorgon känns med sjukt. Var ju nyss oktober och nu helt plötsligt är det jul haha.

Men jag hoppas att allas jul blir fin!
Kanske inte skriver så mycket förrän jag kommer hem igen!
Så ha det så bra!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar