14 dec. 2012

Fredag!

God förmiddag på er!

Hoppas morgonen har varit behaglig. Jag själv sov lite längre eftersom jag hade svårt att sova inatt, så det var nog välbehövligt! Vaknade till av kaffet sen med.
Hade en lite sjuk men ändå rolig dröm också. Drömde att jag fick jobb på Änggårdsskolan (skolan jag gick på från 1an - 6an). Där skulle jag hålla i en skönhetsklass. Det började då med att jag träffade Anna och Carina, mina fröknar från 5an till 6an. Efter de hjälpte Carina mig med klassen vilket bestod av ca 6 elever i 10 års åldern ungefär. Men grejen är ju att jag vet inte vad klassen gick ut på så Carina höll i den och frågade bara allmänna frågor. Försökte träffa rektorn sen, som förövrigt var min fd språklärare haha. Men hjälptes fasen inte. Hon visade mig bara runt och som en fd elev vet jag ju hur de ser ut haha!

Drömmar som sagt!
Vad som står på schemat idag? Jadu, det är helg.. Ska se nya avsnitt av Glee och Vampire diaries. Ska även köra styrka framsida. De är väl det jag ännu har inlagt haha!

Hoppas ni får en bra dag mina vänner!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar