19 dec. 2012

Onsdag

Ja, jag tror iaf att det är onsdag.. På senaste tiden har jag inte bara haft svårt med både min ålder och vad jag sagt och gjort.. dagarna flyter också ihop haha.

Har nog haft sämsta nattens sömn iaf, är så sjukt trött. Lotus har hållt på att busa och varit allmänt jobbig på saker hon vet att jag blir arg på fall hon rör, från att det att jag gick och la mig 22.30 till det att klockan ringde vid 05.25. Har väl sovit max 1 timma inatt och ser seriöst dubbelt.. inte nog med det så har jag huvudvärk med, så frukosten idag blir sova ståendes tillsammans med huvudvärkstabletter.

Annars idag är det barnpassning på schemat! Förhoppningsvis märker inte barnen att jag är så pass trött som ja faktiskt är!

Nej ska försöka få i mig lite frukost nu!
Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar