3 dec. 2012

Måndag

Nu var det länge sen igen.. Fy mig!

Helgen som vanligt går supersnabbt! I fredags blev det mestadels lugnt men lite nördning av serier och sova tidigt. Vaknade skapligt på lördagen och tog tag i lite dammsugning, välbehövligt! Sedan träffade jag Sandra på kvällen, vi såg lite på the holiday även om det blev mestadels snack genom hela filmen och efter. Kom hem runt halv ett sen. Igår gjorde ja inte heller så mycket, som sagt lugn helg haha. Träffade Fija och handlade, välbehövligt det med. Även några beslut begrundades.. får se, får se!

Måndag igen som sagt och tjena nu är vintern här alltså! Väldigt mysigt måste jag ändå säga, ett tag i alla fall haha! Dagen har annars gått fort med, runt 16 ska ja vara barnvakt med så kvällen lär med gå fort. Hoppas bara illamåendet går över, fyy!

Annars så är både mitt hår och hud i uppror. Mycket blemmor på huden och håret trist och tappar väldigt mycket hår tycker jag så nu blire nya vanor i hopp om att huden och håret ska bli bättre! Varje vecka får de bli ångbad för huden samt 1-2 gånger i veckan ansiktsmask. Håret får sig en släng av siliceatabletter + 2 gånger i veckan ricinolja. Återkommer med resultat om en månad =).

Ha en bra dag annars!
Kram
Jag och lille Lexie i lördags!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar