24 dec. 2012

Kvällstid

God kväll kära människor!

Har ni haft en trevlig dag? Det har jag! Var knappt något folk på stan när jag kom dit, dock började det öka när jag åkte så var nog ute i rätt tidpunkt =). På bussen mot mamma var det en annan melodi kan jag säga. Inte ens en sittplats fanns det så fick i stort sätt stå hela vägen till borensberg, även fast en gubbe hade det bra ensam på sin plats.. hans medpassagerare var en ryggsäck som satt på höger sida om han, snåliåp!

Annars har jag haft det mysigt hos mammi. Vi har lagat mat och även ätit den haha. Jag hade ner hennes nötburk som var fasen 1 cm att komma i huvudet på mig, ups! Vi har även klätt granen och myst på uppesittarkvällen. Bingo fick jag och hann ringa 4 samtal innan bingo kom på tv.. Hallå ge mig mer pengar dååå ;)

Nu ska jag snart sova, ska bara se klart på Bert först.
Ha en trevlig kväll och en bra julafton imorgon!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar