23 dec. 2012

Dag 4 - Trötthet ingen ursäkt!

Innan träning:
Nu sitter jag här, halv åtta en söndag. Vid sju drack jag lite proteinpulver med mjölk och en kaffe på det. Tanken är att vid 8 köra 1 timmas styrka innan det blir vilodag på julafton. Känns inte lika jobbigt som de två första dagarna, vet att detta kan vara något tillfälligt med men känns bra så! Jag och Fija diskuterade lite om programmet "Aldrig mer fet". I föregående avsnitt var det en som bara hade så jävla många ursäkter för att inte träna ändå sa hon ena stunden att hon var peppad men inte motiverad. Kan faktiskt vara så att man får skapa sig en motivation, precis som jag gör nu. Då blev man bara förbannad. Hon hade gått till Sibylla, käkat korv med mos + glass men klagar över att hon är fet. Det blir jag ändå arg på!
Men för att gå tillbaka till mig, trött är jag som tusan men det är detta jag säger fuck you till idag!

Efter träning:
Nu har jag tränat och duschat. Idag var det framsida igen, döda lite axlar, bröst, mage osv. Känns som sagt fortfarande som det är enklare att köra igång nu. Tänker inte utan kör bara. Träningen gick bra. Skönt med morgonträning då känner man sig pigg och hurtig resten av dagen, vilket kan behövas då jag ska flänga omkring. Ja men så är det! Kör hårt ni andra!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar