24 dec. 2012

Måndag

God Jul på er allesammans!

Hoppas julaftonsmorgonen har varit mysig. Det har den här, fick i stort sätt frukost på sängen, så såg vi även på sista avsnittet av julkalendern.
Planerna är idag att vi snart ska köpa lite nytta till i affären, som julmusten jag råkade dricka upp igår haha. Sen runt 13 ska vi väl börja med julmaten oså äta den såklart. Därefter blir det kalle och julklappsöppning. Sen blir det mys tillsammans ikväll sen med någon bra film.
Blir nog en fin julafton faktiskt.

Imorgon blir det att åka hem igen och sen får jag se!

Nej får bli ett kort inlägg!
God jul på er igen!
Kram

Mamma hitta min gamla mössa som jag använde när jag var runt 5 år. Får fortfarande på mig den haha! 

Julgranen, aningen sne och med mina paket till mamma under.. var är mina då? ;) 

1 kommentar: