20 dec. 2012

Gårdagen!

Shit vad trött jag var igår alltså! Trodde jag skulle somna när jag var barnvakt, men barnen höll mig vaken hela dagen =). Föräldrarna lämnade oss vid 8 ungefär och bror min kom hem vid 16, så blev en heldag vilket var otroligt mysigt! Dock har lillskruttan börjat se någon filur i hennes rum som hon är riktigt rädd för.. usch!

Började med att jag blev tatuerad av Meja. Sen lekte vi lite med deras zhu zhu pets. Läste lite böcker, ritade, pysslade, lekte doktor med deras små leksaker, kolla lite bolibompaklipp, kollade på när Mejas gosedjur hade modevisning och även Max bilar, kollade lite på Cars.. Ja de va väl det vi hann med haha!

Cool är jag med en tatuering haha!

Ritade lite!

Där är Doc Fija.. Den vi aldrig hitta haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar