6 dec. 2012

I love .. handkräm

Nu har jag testat I love's handkräm. Jag har doften strawberries & milkshake och gillar inte doften! Luktar nästan lite som gammal alkohol, dagen efter liksom!
Förutom doften så älskar ja krämen. Den är tjock, dryg men krämig. Går väldigt fort in i huden och lämnar en återfuktad yta vilket jag gillar. Andra ja testat har lämnat en kladdig yta och då får man vänta på att de ska gå in. Denna går in i huden på direkten!

Såhär skriver kicks om den

Bli förälskad igen! Det är något visst med det otroligt lena i min tjocka krämiga arom, förenat med en explosion av fräscha jordgubbar, som hänför dina sinnen och kittlar dina smaklökar.
Smörj in min rika och vårdande handlotion i dina händer efter rengöring eller närhelst din hud känns torr.

Förutom doften som sagt så älskar jag den! Ska definitivt köpas igen men annan doft.
Priset på denna handkräm ligger på 69 kr för 75 ml på kicks! 
Av mig får den 4 av 5. Minus pga doften!


1 kommentar:

  1. Jag hade ju doften Lemons & Limes och den älskade både jag och Marcus, haha! Väldigt fräsh doft vilket jag gillar på handkrämer!

    Sedan har jag ju även deras bodylotion i Rasberry & Blackberry och den luktar också riktigt gott! :)

    Nästa gång får du gå och sniffa på de olika dofterna innan du köper! ;D

    SvaraRadera