10 dec. 2012

Helgen ..

Ja, jag tänkte i lite snabba dra för er hur mig helg att sett ut!
Fredag gjorde jag inte allt för mycket! Tog det lugnt och lyfte knappt ett finger haha! Väldigt skönt och välbehövligt ändå!

Lördagen gick inte i samma spår. Tog tag i träningen igen, dock gjorde jag inte lika mycket som jag tänkt mig då ja blev helt yr och så man kan bli när man ätit för lite (i mitt fall har ja ju då inte gjort de men). Träningen satte ändå sina spår. Vaknade upp på söndagen med väääldig träningsvärk som sitter kvar ännu idag!
Men för att återgå till lördagen då. Fija slutade vid 18.30 sen träffades vi vid ca 21. Drog till 55an och tänkte att vi skulle ta 1-2 öl, men så slutade det ju inte sen. Gick från 55an med 3 öl och 1 glas vin drucket.. Vidare till Sliver/Harrys där vi träffade på Jossarna. Som vanligt kom man hem runt 3 och var galet seg hela söndagen! Träffade även Fija på kvällen då med. Köpte lite snacks och tittade på solsidan, Hellenius hörna och Beck tillsammans! Perfekt avslut på veckan med andra ord!

Ja som sagt detta var min helg!
Hoppas eran har varit lika trevlig som min!
Kram


Helgens naglar. Mörkblå med silver och glitternaglack duttat över. Tyckte det passa perfekt nu när snön kommit! 


1 kommentar: