22 dec. 2012

Dag 3 - Hej motivation

Innan träning:
Förutom träningsvärken som är på max så känns det inte så tufft att klä på sig träningskläderna och köra vilket jag snart ska göra. Idag är det kondition på schemat, vilket för mig är tråkigare än styrka men ändå behövligt så bara köra haha! Även ett magpass kommer jag köra. Tankarna om att det skulle vara jobbigt blockerar jag just nu, så som sagt fuck you!

"När man tränar kondition förbättras kroppens syreupptagningsförmåga och kroppens uthållighet. Konditionsträning är även bra för hjärtat, ämnesomsättningen, humöret och för att uppnå viktminskning genom den fettreducering som kontinuerlig träning ger. Ju bättre kondition desto bättre fettförbränning såväl under träning, men även under vila."

Efter träning:
Fytusan, älskar känslan men helt skakig. Allra sista övningen är idioten och den får verkligen pulsen att gå i taket. Och roligt var det med. Har inte så mycket att säga, det gick bra, jag tog ut mig till max och ca 1 timme senare var jag klar och helt slut! Imorgon är det styrka framsida som gäller!


1 kommentar: