13 dec. 2012

Lucia

God förmiddag på er!

En av mina favoritdagar är idag, nämligen Lucia och som varje år sedan barnsben går jag upp skapligt och kollar på Lucia på tv, helt supermysigt! Tur har jag också eftersom mamsen är lika uppspelt som jag varje år! haha.

Nu har jag varit vaken ett tag iaf, sitter med ricinoljan i håret och dricker kaffe. Ska snart duscha ur det och vänta på att frukosten ska smälta lite. Efter det är det dags för lite konditionsträning =)! Skönt att få komma igång igen efter ett alldeles förlångt uppehåll! Har även lagt upp ett helt annat träningsupplägg med fokus på styrka, så detta blir nog bra! Förjävla härlig träningsvärk har jag iaf!

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan bege mig in i duschen!
Ha en trevlig Lucia allesammans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar