5 dec. 2012

Jag har bestämt mig!

Till en chockande nyhet, eller för dem som känner mig väl inte så chockande men jag har valt att avbryta min utbildning på förskollärarprogrammet. Varför? Jo för det känns inte rätt. Älskar att jag har hittat så bra människor där som är vännen för livet men i denna sits räcker det inte. Vännerna är glada att komma ut på praktik och vet att detta är något dem vill, men jag känner inte så. Jag vet vad jag brinner för och det är skönhet.

Hade ett snack med min brors visa fru som kände oerhört skönt. Hon gav mig så bra svar och förstod mig verkligen, så nu ligger fokus på att hitta jobb, antingen ett som täcker heltid eller mer, eller flera småjobb som tillsammans täcker ett heltid eller mer. Detta ska bidra till att ja kan spara så mycket som möjligt så jag tillslut kan söka in till Gildaskolans hudterapeut-utbildning. Utbildningen känns mer jag och ett jobb som jag i framtiden tycker är roligt!

Men nu till annat med, handlade julklappar igår med Fija. När jag kom hem drog jag på musik och slog in dem, mycket mysigt! Dock fattas de 2 julklappar på bilden, en till Max och en till mamma. Har jag nämnt att ja älskar jul?
Nej nu ska ja dricka kaffe, mitt huvud är alldeles segt!
Kram på er!

 Max och Mejas klappar, eller fattas en till Max som ännu inte kommit. 
Hoppas mina grisbarn blir glada över detta!

Julblomma är ett måste. 3 stycken hyacinter för 25 kr på Ikea!

 Alla paket än så länge. Dock fattas minst 2!

2 kommentarer:

  1. lycka till gumman! Tkr du tog ett bra beslut! Bara säga till om du vill ha en test person att fixa på nån gång vettu ;)

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för dig! :) <3

    SvaraRadera